hallååååå?

har alla komiker i sverige blivit sjukt tråkiga, eller har min humor sprungit och gömt sig?
förut gjorde jag inget annat än att skratta åt komiker hela dagarna.
nu orkar jag typ inte med dom längre.. nåväl!

böt väska med mathilda tidigare idag oxå! :D känns ju som att den är helt ny!
och jag har velat köpa en ljus väska huuuur länge som hellst, men klarat av att låta bli.
så nu är jag sjukt nöjd alltså! (:  väskan är tooooooook snygg!

kollade på svenska hollywood fruar idag.. älskar dramat och alla intriger!
mammas pojkar och svenska hollywood fruar är fan livet..
M E N ! tyvärr så har dramat kommit närmare än så.
tycket det är intriger överallt nu för tiden..
fööör mycket avundsjuka runtom kring just nu..
förstår inte varför folk inte kan glädjas åt andra?
fuck alltihoppa. avundsjuka jäääääävlar!

Ska ringa tv4 imorgon och komma med förslaget om reallity programet Fellingsbro Folkhögskola..
Där finns det fan intriger, svartsjuka, skitsnack och lögner!!
finns en och annan dramaqueen där.  ;)

nej, nu ska jag äta en smörgås.
sen vänta på att soff ringer mig.
som sagt, till anstalten imorgon och hälsa på.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0