haha!!!

okej, igår var allt heeeelt galet typ!
ska berätta lite av det jag kommer ihåg. ;) haha.

bowlade efter skolan. och på ÅTTA kast eller skjut eller vad det heter, fick jag ner T V Å käglor!!! jag är kass! :D
men sen tillslut gick det ju liiiite bättre. :p haha.

jaja. sen drog vi hem och  jag duschade och sådär. sen kom folket.. :D
Sofie och Bigmama kom först.. och sen kom Jerka, Terror, Sanna, Amanda, Shams, Mojje, Maga, Johanna, Chris, Kissoffer, Servett, Tim, Sara, Linnea, Ellenore och Stefan. Glömde nog någon nu, men det var isfall inte meningen. :p haha.

nåväl.. Kvällen händelser var ju LÄTTTTTT när Kissoffer tog av sina byxor och kallsonger inför alla.
eller när matte ställde sig och smörjde in sin kropp med hudlotion så sexigt han kunde. haha! :D
och Johanna och Shams dansade och helt plötslit ramlar Johanna bakåt och bryter benet! haha.
man får inte skratta åt det faktiskt! men jag kan tänka mig hur det såg ut. :p hahah!

nåväl. sanning eller konsekvens var typ igång hela kvällen, och det var tokroligt! :D

jag hade iaf sjukt kul. och idag mår jag som jag förtjänar. 
orkar inte skriva mer. men det var grymt! 
blablabla. hejdååå!!!!! pözz  

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för en rolig kväll!! :D

synd bara att min fot mår bajs nu:(

jag hade velat sett eller iaf kommit ihåg vad som hände:*) <3<3<33<3<

2009-10-10 @ 21:23:58
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0