göttmos!

Dagen har blivit mycket bättre faktist!
började med att jag blev bjuden på mat av världens bästa pappa! älskar dig pappsen<3
Sen drog jag hem till Ola och Malin och drack kaffe och umgåddes. (: <3

Sen ringde Mattias, så jag mötte upp honom och gick med honom till ishockeyhallen.
Det var trevligt.. (:

Kom hem och kollade på Mammas pojkar. Damn va Tim är het alltså. ;)
haha. Dör ju när jag ser honom fan. ;)
Nu äre dax för inlåst.. Bästa programet fan. Gillar det som fan.

Imorgon är det sista dagen före lovet oxå. ;) Har bara datakunskap imorgon.
Sen hem och sova bort en hel vecka. ;) Sweeeet!
Ska nog åka till örebro någon dag oxå.. :D
Och kanske eskilstuna.. :) Det visar sig vad som händer breeeee!

nu blire chillination in the nation!

SHUUUUUUUUUZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0