godmorgon!

godmorgon godmorgon. vaknade nyss och hade ångest över att klockan var så mycket.. men då sa sofie att man ska ju ställa tillbaka klockan en timme. och då blev det ju inte så sent ändå. :D toppen!
Sitter och kollat på reprisen av idol just nu.. har ju sett det, men har inget bättre för mig faktiskt..

Hatar söndagar, och speciellt såna söndagar när man inte har ett piss att göra..
typ skitsugen på kinamat oxå. :( tror allt jag ska fråga pappa om vi ska äta det..

och idag är det prick en vecka kvar tills annas lilla bebis är planerad!
om jag dör av längtan? ah, trort!!!!!

Sofie är negativ på msn. men det är inte jag. så hejdå för nu ska jag rock n' rolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0