glurriglurr.

guldlock tyckte jag skulle skriva mer blogg, så det här är till dig! :D
har igentligen ingenting att skriva om, som vanligt.. (:

helgen var dårå grym. mest mys på läääänge..
och en heldel roliga felsägningar. ;)))))) hahah.
"JAG VILL LIGGA MED BUSSHÅLLSCHAUFFÖREN!"
sötnos<3

jaja. skolan idag igen. vaknade lite väl sen, och blev sen till skolan.
men vad ska man göra. somnade fem imorse för att jag inte kunde sova för alla fucking spöken.
wah. palla... men idag har det vart lugnt hemma, så hoppas på lite sömn inatt.
imorgon blir det ju att åka till en moské. det ska bli intressant. (:

okej. bara för att jag inte har något vettigt att skiriva så får ni bäääästa låten att lyssna på.
KLICKA KLICKA KLICKA KLICKA KLICKA KLICKA KLICKA!!!
tungaste låten alltså. skulle betala se mycket pengar för att se denna kvinna framföra låten en gång till..
grym jävla stämning. och allt var så fint och vackert. och man fick lite ont i hjärtat. och man fick en tår i ögat.
NÅVÄL! galet ögonblick iaf. vackert vackert!

själv lyssnar jag på Håkan Hellström ikväll. det är en sån kväll.
har vart det några dagar nu.. deppppp!
ensamheten tar över. jag orkar inte.

känner för att lägga mig ner här i soffan och avlida.
SAKNAR SVEN! skitskitskit. älskade älskade farbror.

verkar som att min praktikplats skiter sig oxå.. Jävla skitbajs.
vette fan vart jag ska ha min praktik isfall.. det får vell lov att lösa sig.

det är ju dumt att inget kan få gå bra för en gångs skull.
men vad ska man göra? tralalalala. fuck it!


Ta dina minnen och försvinn ur mitt liv. älskade älskade du.. älskade älskade du.


Kommentarer
Postat av: Amanda

När jag har fixat min blogg ska du också få ett inlägg :D

Puss på dig raring! <3

2009-10-20 @ 13:37:31
Postat av: Edit

Busshållschaffören är heet;) bra yrke också tror jag;)

2009-10-20 @ 17:02:56
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0