fredagsmys!

nu är det fredagsmys för fulla muggar här! :)
sitter hemma hos malin och ola och umgås..
har käkat tacogratäng och kollat på idol! HATAR förövrigt den där jävla camilla! gaah!
fett arg att hon gick vidare ju. :p
men men.. nu tror jag allt att det blir att spela lite alfapet en stund. (: bästa.

har fått två presenter idag av världens bästa pappa!!!
en kaffebryggare, som jag kanske redan har berättat?
och en CYKEL!!!!!! :D  göttmooooos!!!!

imorgon blir det städa heeeela dagen, för på söndag kommer folk. (:
faster, johanna och världens bästa askar kommer då! :) wiiie!

och på måndag fyller jag ååååååår!!! galet stört och galet bra! :D

ska kanske träffa markus imorgon oxå. (: trevligt..

nej, nu ska jag spela. pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0