böcker förstör mitt liv!

ligger och läser magnus ugglas bok, jag hade en gång en blogg, och den är så sjukt bra!
kan inte sluta läsa!!! har fyra böcker till hemma som jag inte har läst!
den ena verkar bättre än den andra..
däremot så har jag oxå 104 kartonger med MASSA grejer i, som skulle behöva packas upp.

sitter iaf i nya lägenheten just nu.. det var skitläskigt att sova här inatt. :p haha
 men det blir nog bra det här.. skulle vilja spränga bort badrummet, eftersom allt där inne är bajs.
men har iaf ringt och sagt till om det, så hoppas det händer nånting med det.. (:

fick min första present idag oxå. (: av pappsen.. en kaffebryggare! awesome! :D
ska få en till present av honom sen. men han måste fixa massor med den först. :o
har ingen aning om vad det kan vara faktsitk. (: spänning....

ikväll blir det typ städa och plocka och röja och sen idol och lite sånt trams.
imorgon börjar körslaget oxå! Gud vad jag har längtat! :D kärleken på det.

jaja, nu ska jag sätta igång, så det blir någon ordning här. (:
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0