blooood kanske.

ska gå ut och ta kvällsciggen nu tänkte jag.
sen ska jag flytta in dvdn till sovrummet.
sen ska jag krypa ner i sängen.
läsa någon bok som vi har i uppgift.
tänka på lyftkranar och blod.
sen somna.

tänkte duscha, men det får bli imorgon bitti. är så trött nu. :(
och har så mycket viktiga saker att tänka på oxå..
Rickard frågade hur man byggde den första lyftkranen.
egneltigen bryr jag mig inte. men han väckte min nyfikenhet.
själv undrar jag hur man gör blod. inga konstigheter med andra ord..

förresten. igår när fredrik och jag kollade på film så såg han att det spökade här hemma.
och jag hörde det. skönt att någon annan har sett det så slipper jag känna mig som ett fån.
det är säkert spökbarn. dom är allra allra värst. :( tyvärr.

äh.. ska nog ringa Rickard nu. vi är oense om blodgrejen.
han ba tjatar om sina lyftkranar..

OCH KRYSSNINGEN ÄR BESTÄLLD!!! wuhuu.
är galet taggad och det kommer bli grymt och sådär.
det blev lite väl väl dyrt. men det är värt det vettja. ;)

jag måste köpa en till dvd oxå. det här håller inte.
sen behöver jag nya skor. vill ha samma som linus,.
men det verkar inte vaRa någon bra idé..
mössa och vantar ska jag ha med..
får bli en tripp till örebro snart. (:

undrar när mina nya gardiner kommer..

HEJ RICKARD OCH HEJDÅ BLOGGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0