sliiiiten!

har vart i skolan idag, sen hem till pappa och åt lite soppa, och sen städat som ett as, typ.
var oxå upp till mig så pappa hjälpte mig med att få dit min nya tvbänk till sovrummet, som jag har fått av Brita. (:
så den är på plats nu iaf. (: ställde dit mina extremt fina PEACE bokstäver oxå. fybubblan va fint det blev! :D

nu ska jag snart gå hem och äta en smörgås, duscha, kolla på Mammas pojkar och sen se på inlåst! (:

hade förövrigt biståndsdag i skolan idag, och allt jag lärde mig var att en get kostar typ 200 kronor.. billigt!
sen hade vi teckenspråk och där lärde jag mig att säga vagina.
mycket lärorik dag idag, det känner jag allt..

bacon-och-ägg-sprutan är slut, så jag kommer garanterat att få svinis.
men vad gör det om 100 år? inte ett jävla piss!

och sofie bara sover och sover..

har datakunskap imorgon, och efter det slutar jag! (:
då ska jag sola tror jag, och sen hem och städa lite till.
jaja, skriver i skolan imorgon..
PÖZZZZZZZZZZZZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0