skooooola!

sitter i skolan och ska förbereda mig för att argumentera FÖR snabbmat? hms..
det är klart som fan att jag inte tycker snabbmat är en bra diet lixom? palla. :p
men som tur är så är amanda med mig. (: det är bra det!

sen ska jag redovisa mitt depressionsgrej om 40 minuter oxå..
skulle ha kunnat vara mer förberedd alltså. det känner jag allt.. :p
idag är vi 7 stycken från min klass här. värsta draget alltså. nat!
sofie är hemma och har svinis.. stackars mysgos. :( <3

nej, nu ska jag arbeta lite..
har ingen dator hemma för tillfället, så vet inte när jag skriver nästa gång. ;o
sakna mig itne för mycket vettja! :D
idag ska jag storstäda, för det behövs.. :P

puss och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0