satin!

jag och min prinsessa insåg idag att vi inte har vart på krogen tillsammans någon gång, förutom en gång i eskilstuna, så vi tyckte att det var dax att slå våra påsar ihop ikväll och åka till Satin.. Det ska bli massor med mys, bara vi kommer in. ;) Men iaf, ska sova hos Jonis sen. så kommer vell hem imorgon någon gång. :) det kommer bli awesome. nu ska jag platta håret och byta om, sen kommer sofie och hämtar mig! puss på henne. och såklart puss på bigmama som skjutsar oss, och puss på Jonis som låter mig sova där. :D Puss på allt.


världens finaste prinsess sofie! love you darling! <3


och glöm för Guds skull inte frågestunden några inlägg ner. ;)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0