pappa <3

min älskade världsbästa pappa ringde mig nyss. :)

pappa: åh, va fin bloggen var. det blev ju jätte bra!
jag: japp, skitsnyggt! :D
pappa: har du gjort det helt själv?
jag: nej, Mathilda har gjort det. hon är asduktig. kan värsta koderna och grejer!
pappa: ja, det var ju jätte fint.. men jag tänkte på det där med han killen som följde efter dig..?
jag: jaaa! :( skitläskigt är det. jag är ju rädd!
pappa: men du! du får peka ut honom så får jag säga till honom att han ska lägga av!
jag: ja-aa. för han skrämmer mig!
pappa: ja, jag ska allt ta ett snack med honom!!!


är min pappa världens sötaste eller vad? :)
och Brita är minst lika söt! :)
hjärta på dom två! PUSS!

glöm för Guds skull inte frågestunden i inlägget under!
det måste ju finnas något ni vill veta om mig? (a' haha.

och jag skrev det ju innan, men det tål att upprepas:
MATHILDA har alltså gjort denna sjukt fina bloggdesign! :D puss på henne!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Edit

Finaste bloggen gumman:D:D <3

2009-11-07 @ 10:39:46
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0