ojoj. :o

jag hade glömt min frågestund. :o
ni var skitdåliga på att fråga saker, men några har kommit in iaf. :p så.. here you go. 

Jag heter ROSA och undrar om du har på dig säkerhetsbälte när du åker bil?
Klart jag använder bilbälte, raring. Det måste man! :D

Längtar du efter mig ikväll, älskling?
Men klart jag gör det! (; 

varför blir du inte poet du skriver helt underbara texter som berör
men aaw! tack sötnos. Men jag tror inte att poetyrket är min grej ändå. ;) 

Är du kär i en kille som heter martin?
Ja, snyggM. jag är kär i dig. :) <3

Sover du på mage, sida eller rygg?
På sida, alltid!

Vem tycker du mest om i hela världen?
Min pappa, såklart! :D

Är du rädd för ormar och spindlar?
Japp! Fruktansvärt. :/

Jag är kär i dig! Är du kär i någon?
Jag är kär i dig såklart, SnyggM. ;)

jaja, några frågor blev det iaf..
Nu ska jag se på Vem kan slå Fredrik och Filip. (:
puss och kram


Kommentarer
Postat av: edit

meeh:( du ignorerade ju min fråga:( :( :(

2009-11-14 @ 17:59:36
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0