nog!

har spenderat dagen med anna och juni. mina fina prinsessor. (:
först gick jag anna juni och shiva till eltjänst och jag köpte en tokfin julstjärna att ha i fönstret!!
Men den får ni inte se förens det är dax för julpyntning. (:
Sen gick vi iaf hem till pappa så han fick titta lite på bebisen och sådär. (:
efter det gick vi vidare i ösregnet för att besöka annas mamma, junis mormor och min moster, MONIKA!
Där mös vi bara galet mycket och drack the och sådär. alltid mys där ju! (:
Senare var det dax att återvänad till Annas place och där blev det bebismys till tusen!
Lilla prinsessan har ont i magen oxå.. :/ Verkligen synd om det lilla knytet..
Jag och Anna kollade iaf på halv åtta hos mig och drack mer the och bara pratade. (:
Anna är en mysgosbusgrus! (: Sen kollade vi förståss på andra avenyn oxå. vad annars lixom?

Kom typ precis hem och borde verkligen plugga.
Men vart är min motivation? Inte hos mig iaf.. :/
Nåväl. ska köra igång nu! med eller utan motivation.
Det är ju iaf ett intressant ämne! (handikappskunskap!)
ja, stör mig inte nu då!!! Skriver innan jag lägger mig förmodligen!

Kärlek och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0