nehenej.

tänkte gå och lägga mig vid 10 idag. men just som jag skulle lägga mig insåg jag att jag inte är det minsta trött verkligen. bara drygt att ligga i sängen i en evighet då ju.. Så satte på datorn och fastnade här.. är fortfarande inte ens lite trött. :/ sov nog förlänge idag.. johannas säng är sjuuukt skön! :o <3
och imorgon åker snorungen johanna till ullared oxå. galet fuuuusk! vill oxå dit.. :/ men eftersom min pappa inte gillar att handla kläder så vägrar han åka dit med mig. :/ Verkligen dum! :( Men jag får tjata lite på Brita istället så kanske hon vill! :D och då får vi säkert med oss pappa oxå. :) Toppen!

Aja, nu ska jag hoppa in i en låååång vaaaaarm dusch, fixa en varma koppen (kärlek!) och sen se två och en halv man, bara för att jag är så sjukt kär i lilla söta Jake! :D haha.

Skriver nog innan jag lägger mig (:

puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0