mobilbloggar!

hatar att blogga på mobilen, men har verkligen inget bättre för mig alltså.. ligger i sängen nu och dricker jordgubbsaft och kollar på scrubs. tog nyss lite hostmedecin oxå. mår inte så himla bra faktiskt.. :/ sov mellan halv fyra och halv åtta på dagen idag, så är inte speciellt trött heller. men måste få lite sömn inatt. har inte sovit ordentligt på natten sen jagvetintenär. gah! nej, nu ska jag smsa pricken och se om han har kommit hem. :) han har ju vart i tyskland i hundra år så det är verkligen dax att komma hem nu. saknar min prick! och jag sparade det bästa till sist, så nu ska ni få höra. VÄRLDENS BÄSTA AMANDAW FICK KÖRKORT IDAG! grattis sötnos. :D så imorgon ska jag åka bil till skolan. :D wuhu! puss och godnatt vettja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0