mintz schrrin!

godmorgon!
sitter i skolan och nördar nu.. har typ ett arbete som jag alldeles snart är klar med,
och sen är jag ikapp igen! :D sjuuukt skönt.

vaknade när Linus kom hem till mig imorse och var väldigt försoven.
men gjorde mig klar på typ 60sekunder, och sen gick vi.
är så ruskigt trött nu faktiskt.. :(
det är liiite synd om mig!

amanda sitter brevid mig, och idag ska hon köra upp! :D wuhuuuu!
det kommer gå så sjuukt bra för henne, det vet jag! :D

kom på nu att jag har en kexchoklad i jackfickan.
undrar om jag orkar gå och hämta den....? :o
fast man får ändå inte äta eller dricka här inne ju. ;/

Sofie borde komma till skolan snart igen för hon fattas! puss på prinsessan!

nu ska jag ta reda på vad Mintz Schrrin betyder! :D
puss och kram hejdå!

Kommentarer
Postat av: amanda

känns skönt att du tror på mig raring <3

2009-11-10 @ 08:34:46
URL: http://amandaguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0