min måndag.

försov mig med flit. eftersom jag sov typ 2 timmar inatt.
tog sovmorgon till kvart över 10.
då kan amandaw och röda faran och hämtade mig. <3 (:

kom till skolan och hade en halv lektion som var tråkig typ.
sen var det infomöte som var ointressant.
och sen var det idrott. vi skulle visa upp våran aerobicsdans.
men eftersom min fot är sönder och jag är almänt lat så var jag inte med. (:

sen kom jag hem iaf. amandaw skjutsade mig. (:
la mig i soffan och somnade.
sen ringde pappa och väckte mig och sen gick jag och linus till affärn.

slut på händelserika dagen.
nu är det ullared på tv.
sen mamma till en mördare..

och jag köpte jordgubbsaft idag<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0