min hjälte! <3


jag saknar dig, världens finaste farbror. :/ <3
du kommer föralltid att vara min nummer ett.



tankar bara.. 

Alla säger alltid att du har det bättre nu att du slipper lida.
Klart jag är glad för det, men jag ville ändå ha dig kvar vid vår sida.
Vi visste ju alla att det här snart skulle hända,
nu är du på väg till ditt nya hem, snälla kan du inte vända?
Bara komma tillbaka hit och fortsätta leva med oss.
Jag och alla andra skulle hjälpa dig att fortsätta slåss.
Jag skulle kämpa med dig, hjälpa dig att bära smärtan.
för utan dig så gråter så mångas hjärtan.
Sven du måste veta att jag älskar dig jätte mycket.
För du o Irja har alltid ställt upp, när jag inte pallat trycket.
Jag kan inte förstå varför det här skulle hända just dig.
Det är nog för Gud ville ha tillbax sin vackraste ängel till sig.
Men jag ville så gärna att du föralltid skulle stanna kvar.
För du är den bästa lilla farbrorn jag har.

Du har alltid funnits där, både för att skratta och gråta med mig,
när jag var liten o stack hemifrån så visste mamma att jag alltid gick till dig.
för du var redan då min absoluta favorit i hela universum.
och känslan att aldrig mer få träffa dig känns helt skum.
du var och är fortfarande så älskad av oss alla.
och ingen ville någonsin se dig falla.
men såhär är livet, och vi kan inte göra nått åt det, nej.
det var helt enkelt så att världen inte förtjänade dig.
men du har det bättre nu, du vilar i dvala.
vila i frid vännen, vi ses i nangijala.


Du har vart borta mer än två år
Saknaden känns som salt i ett öppet sår
Över mina kinder rinner tår efter tår
Hur mycket jag saknar dig är det ingen som förstår
För saknaden jag känner kan inte beskrivas med ord
Du är den vackraste som någonsin gått på denna jord
Jag tänker på dig flera gånger varje dag
Allt det här får mig att känna mig så svag
Du var den bästa pappan mina kusiner kunde få
Och jag är så tacksam att du skapat dom två
Du och Irja gjorde dom till världens bästa tjejer
Jag menar det verkligen, det är inget jag bara säger

Jag glömer aldrig dom sista orden du sa till mig
Du viskade "jag älskar dig! farbrors lilla tjej..."
Du kommer alltid att vara min nummer ett
Du är bäst i hela världen, på alla tänkbara sätt
Hoppas jag hann visa hur mycket du betyder för mig
Den här texten är från smulan, som verkligen saknar dig

Jag är farbrors lilla tjej, och jag är stolt att säga det..



Dagar som idag finns inga ord som kan beskriva hur fruktansvärt mycket jag saknar dig.
Behöver dig här, gubben. FAN. älskar dig, sven.
Går inte en enda jävla dag utan att jag tänker på dig. Du är alltid med mig, vad som än händer.
Men vi ses ju igen, vännen. när tiden är inne. älskade älskade du.
/ smulan


Kommentarer
Postat av: Edit

Fan amanda! Älskar dig gumman!! Jag sitter och fråter floder. men antar att det inte är nått mmmot hur mkt du har gråtit! Finns alltid här <3<3<3

2009-11-07 @ 10:45:18
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0