MEN HJÄLP!!!

det bor ett jävla psykfall i huset mitt i mot som står i sitt jävla fönster och psykstirrar på mig mitt i nätterna. och går runt och trycker örat mot dörrarna i hans hus för att höra om det är någon som väsnas. han skrämmer mig och är helt jävla galen verkligen.

och för en liten stund den så KNACKADE DET PÅ MIN DÖRR!! och jag är cp rädd och vågade inte ens titta i kikhålet. ringde sofie och hon sa åt mig att kika när hon var i telefonen men då var det ingen där, men det var tänt i trappen.

jag är sjukt rädd så nu blandar jag mig ett glas jordgubbsaft och lägger mig och kollar på scrubs. somnar förhoppningsvis snart med tanke på att jag snart ska upp till skolan.

hampus och willy är bäst, ingen protest. <3
och pappa är oxå världsbäst. <3
och sofie är min prinsessa! <3

puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

hahaha va rolig du är ^^

2009-11-23 @ 08:41:46
URL: http://brilla.blogg.se/
Postat av: Amanda

men inte jag tydligen :(

2009-11-23 @ 08:56:28
URL: http://amandaguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0