köttfärs!

inatt är en sån där natt när det inte är någon mening med att gå och lägga sig. har kollat på sängen en miljon gånger och sett hur tom och ensam den är. jag vill inte bli sådär ensam och tom. och min säng har en jävla förmåga att smitta av sig i såna här situationer. jag vet att i samma sekund som jag lägger mig i sängen så brister det, och det orkar jag inte med..

och hellst av allt skulle jag vilja vara nykär.. i någon som var nykär tillbaka förståss. men det ser mörkt ut på den fronten. föreslog till rickard att vi skulle bli ihop.. men han verkade tyvärr inte så taggad.. men jag tänkte såhär lixom. jag och rickard är dom bästa på jorden. och vi skulle ha så sjukt kul ihop hela dagarna! MEN.. vi är inte kära i varandra, så vi slipper sånt där svartsjuketjafs och annat trams. tänk va bra det vore...

idag är en sån där dag när jag önskar att jag var viktigast i hela världen för någon. att det fanns någon som bara brydde sig om mig, och tog hand om mig, och tyckte om mig.. jag skulle vilja ringa någon och säga "hej, det är jag. ta hand om mig!" och att den människan sa såna där fina saker som man vill höra, och lyssnade på mitt dumma trams, och bara var där lixom.. det är en sån där dag när mina egna tankar tar över allt för mycket. en sån där dag när jag hatar allt med mig själv och inte vill vara med längre.. när jag bara vill lägga mig ner och ge upp. bara försvinna för ett ögonblick. eller två ögonblick kanske. eller ännu längre.. äh, inte vet jag.

jag önskar att jag var sådär rolig och söt och snäll och snygg som andra tjejer är.. en sån där som alla tycker om för att dom är så jävla bra.. en sån vill jag vara.. och jag skiter i hela den här "man ska vara sig själv"-grejen. det verkar inte funka, så då får man se till att försöka bli någon annan. vet inte riktigt vem jag ska bli bara, men det visar sig efter hand.. nåväl.. det blir nog bra..

Nu ska jag smsa Pricken och säga åt honom att ta hand om mig. jag tror att han klarar det bra.. han är så bra, lilla prick. han brukar skicka fina och roliga sms, som jag inte förstår.. jag vet aldrig om det är något från en låt, eller från tv, eller från hans hjärna. och det är det som är så spännande.. jag svarar oftast något i stil med "jag vet!" eller "kan du va själv!" och hittils verkar jag har klarat mig bra.. för han retas inte.. han är ingen sån kille, som retas alltså. han är snäll. han är min kåmpiz. jag tycker om kompisar.

hellst av allt vill jag ha fjärilar i magen och mysa.
men jag tror att jag går och gör iordning lite köttfärssås istället. måste ju ha mat tills imorgon, och sova är inget alternativ.

MAZEL TOW!!!!!!
köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0