Kirbur

om mindre än sju timmar så kommer amandaw och hennes röda fara och hämtar mig. och innan det kommer linus hit oxå. så vi får skjuts till skolan imorgon. (: vilket verkligen är askalashärligt! sen har vi hälsa från 8.15-11.30 och sen slutar vi. jag älskaaar fredagar. och imorgon ska någon skola eller något sånt komma till min skola och sjunga fina julsånger och vara almänt adventsmysiga. (: och om det inte blir något party eller någon utgång imorgon så ska jag spendera kvällen med att julpynta. för vare sig jag vill eller inte så är det första advent på söndag, och julen kommer närmare och närmare..

Ska även gå till hemköp imorgon och köpa massa små saker som jag ska slå in i paket till mig själv och hänga upp i min julkalender. (: jag är inte tillräckligt vuxen för att sluta med det än. så då får jag ta tag i det själv. (: men tänk.. då kommer jag få precis det jag önskar mig varenda dag i ett litet sött paket. snacka om  lycka! (: fast jag vet inte vad jag önskar mig ens. haha. nåväl. sen ska jag skriva fina små kärlekslappar till mig själv till varje dag. och sen när det är dax att öppna dom små paketen så ska jag övertala mig själv om att någon annan har skrivit det. (: haha! fan va patetiskt det lät.. i mitt huvud lät det mest som en smart grej. nu lät det lite HEJ JAG ÄR ENSAMAST I VÄRLDEN OCH ÄR EMO!!  men så är det inte.. :D jag har dom bästaste bästa i mitt liv..

gah! känner att jag inte bloggat idag. fingraRna glööööööööder. ;)
men har inte tid med detta nu.. ska krypa ner i sängen med mina favoritmän! (:



M I N A älsklingar! :D wuhuu. mina fina sötnosar.
puss på dom som räddar mina nätter! :D

och puss på alla er som orkar läsa min blogg! :D haha.
sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Amanda

men hur söt får man vaaa? :D <3

2009-11-27 @ 21:31:51
URL: http://amandaguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0