jag skrattar idag!

lite almänt om min dag dårå.
var i skolan och det var ganska tråkigt faktiskt. men slutade ju halv tolv!
då åkte jag hem och somna på soffan en stund. (: hähä
sen ringde pappsen och väckte mig och vi gick till hemköp en sväng. (:
jag köpte massa smågrejer att ha i min egen paketkalender!
jag är en mogen tjej!

sen gick vi hem till pappa och åt tacos och drack kaffe. (:
och brita kom dit en sväng oxå. trevlgit. (: <3
men KATTJÄVELN åt sönder min hand. blödde som faaan!
min hand är helt svullen oxå. :(

IALLAFALLLLLL..... sen drog jag sofie och big mama till systemet. (:
handlade vin och lite cider till ikväll. :) göttmos!
det var förövrigt då som hampus ringde med den underbara nyheten! :D

men nu ska jag göra mig iordning och sen gå hem till prinsessSofie. (:


pusspusspusspuss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0