höhö!

nu jävlar ska ni få se hur pissigt det gick på photoshop. :(
skulle photoshopa dit ett hus, och här är resultatet.
och JO, den är färdig, för jag har gett upp!



jaja, det blev vell sådär faktiskt. det erkänner jag motvilligt..
men sån är jag. ingen photoshops gud direkt. (:


har inte berättat om mina besök hos prinsessorna!
anna och hennes bebis är finast i världen. (:
anna har ju alltid vart det. men plutten är ny och mysgosig!
hon luktar sådär bebis gott och är sådär bebis söt som bara bebisar är.. <3333


nej men nu blir det allt att spela bubbles.. orkar inte photoshopa mer nu.
om 10 minuter är det morgonkaffet som vankas! jag längtar!!!! (:

puss

Kommentarer
Postat av: edit

HAHAHA!! Jag tycker bilden blev riktigt bra:D hihi^^ Puss älskar dig<3

2009-11-14 @ 18:03:48
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0