gah?

sjukt händelserik dag....... nat!
typ haft skapande och teckenspråk i skolan.
sen till vårdcentralen, apoteket och hemköp.
sen hem och kasta i lite tvätt, och nu sitter jag hos pappa och har precis ätit tacos.

det händer aldrig något i mitt liv längre fan. ;/
förstår faktiskt att mitt läsarantal sjunker. :p
haha. men innerst inne är jag en rolig tjej.. synd bara att jag inte får ut det i ord..
jag kommer aldrig bli världens kändaste bloggare. ;/ /emocut.

Brita är här oxå, och hon berättade nyss att jag ska få praktisera hos dom nästa termin! :D
även om man inte brukar få pratkisera inom skolan.. det är bara för att jag är kung. (:

nej, nu ska jag kolla min tvätt, sen hem och sova..
verkar inte sätta ihop min dator idag heller. :/
men imorgon har jag faktiskt datakunskap, så då blir ni inte av med mig. hähähä

jag är såååå trött så nu ska jag gå hem och sova en skvätt..
det verkar som en bra idé. har faktiskt toblerone hemma oxå.. muuums!
sen köpte jag klementiner oxå. wöwöwöwö..

nej, nu ska ni få bli av med mig..
puss och kram ses på stan.
PUSS PUSS PUSS PUSS PÅ ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0