FÖRFÖLJD!

jafan. jag blir förföljd av någon neger som är skitläskig! ;o
om vi möts på gatan så vänder han alltid och gå efter mig, eller om jag går bakom honom så saktar han ner som faaan för att jag ska gå förbi så han kan gå efter. och människan är ÖVERALLT!!! om han ser att jag går in på affärn så står han utanför och väntar när jag kommer ut igen.. idag gick han och ställde sig neranför min balkong när jag pratade med sofie i telefon. sen glodde han som fan, sen hälsade han och gick. men sen när jag kommer in kollar jag ut genom ett annat fönster och ser att han står och smyger bakom hörnet. SCARRRRY!

men det som hände nyss tar fan priset! när jag kom ut från pappa STÅR HAN DÄR OCH FUCKING VÄNTAR!!!
hade vart där inne i typ 2 timmar, så fattar inte hur han kunde veta att jag skulle gå och allt..
ialla fall... när jag började gå hem så gick han typ ett steg efter mig en bit, sen började han prata med mig..
typ såhär var det:
 
han: hej
jag: mm, hej hej.
han: jag heter mohammed.. vad heter du?
jag: amanda...
han: hur gammal är du?
jag: 20.....
han: okej. kan jag få ditt nummer?
jag: MEN NEJ?!!!
han: varför inte? :o
jag: men verkligen inte..
han: har du pojkvän?
jag: japp.
han: gör slut med honom då?
jag: nej, verkligen inte..
sen var vi typ framme vid min port, och då frågar han om han får följa med hem..
jag: VERKLIGEN INTE!!!
han: okej okej.. men du.. JAG VET VART DU BOOOOOR!!!!!!!!

verkligen läskig jävla kille. kommer aldrig våga gå ute ensam nu..
skit creepy..

jaja. nu sitter jag här inne med låst dörr, alla persienner nere och är tokrädd. :p
men ska snart göra potatisgratäng och kyckling. muuums.

och snart får jag en ny bloggdesign. :D

sen blir det snart idol oxå..
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Rosie

Hahahahahhahahahahahahaha... Men verkligen inte.. Alltså du är så skön. Tänk att jag lär mig så mycket roligt av dig fast du är så liten ;) RING POLISEN!!!

2009-11-06 @ 19:18:33
Postat av: Edit

HAHAHAHAHAH!! Driver du med mig! Hur i helvete kan du tacka nej!!:O Du är ju galen;)

2009-11-06 @ 21:01:50
URL: http://editjohanna.blogg.se/
Postat av: Amandaaaa

han är SKITläskig! :(

2009-11-06 @ 22:42:57
URL: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0