anna<3

ringde precis min annanasprinsessa, men hon svarade inte. :(
tror hon sover för bebis låter henne aldrig sova på nätterna längre. :/
busiga busiga bebos.

ska iaf träffa dom en liten stund idag. (:
bebis måste få sina söta presenter och sådär.
och anna måste oxå få lite paket ju. (:
mina fina fina tjejer som är sååååå mysiga! :D wiie.

jag är så jävelusiskt hungrig oxå. men har jag någon god frukost hemma? icke.
är till och med osäker på om jag har kaffe hemma. ;o vad gör jag nu då?
hoppas jag har ett paket till. (: annars går jag och väcker anna. (: hähä.

nu ska jag krypa ner i sängen en liten stund och kolla på scrubs. (:
jd och turk är mina kärlekstroll såklart. awiee.

och det Du försöker med, kommer aldrig aldrig aldrig lyckas. ;)


pussdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0