åhnej! :(

Knut Wallin den 20 november kl. 20:43
Hej!jhur mås dä?ag kommer inte tillbaka på kursen,pgav ekonomiska o annat tjafs.får be om ursäkt att jag inte hört av mig,hoppas att allt ä bra.kommer nästa vecka o lämnar böcker, hoppas att vi träffas och röka lite på din rast.mvh knut

så skrev knut till mig på facebook idag. :( verkligen ledsamt att han ska sluta ju! :(
Lilla lilla knutte. :(
Nu blir Gerry ensam kille i våran klass oxå. :o Stackars han. ;) haha.

Aja, har kollat på idol och gråtit som tusan.. Så himla vackert alltihopp. :)
Skulle jag vara duktig på att sjunga och fick dedikera en låt till någon så skulle det bli pappa. och han skulle ju oxå få välja låt såklart. det tråkiga är bara att då hade jag fått sjunga fönt jag en körv eller varm korv boogie. :/ inte så vackra låtar, men det är sånt min pappa lyssnar på. hade jag haft tur hade han valt någon dansk låt.. :p Det är allt bra tur att jag inte är duktig på att sjunga helt enkelt. ;)

och om mariette åker ut ikväll, så kommer jag aldrig mer kolla på det där jävla skitprogramet! Det finns två kvinnor som gör mig homosexuell och det är Tyra Banks och Mariette. ;) haha. wuhuu.

Nej, nu ska jag göra ordning ett glas saft. GÖTTMOOOS!

rooooooooooompa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0