5 hemligheter!

nu ska jag försöka knåpa ihop fem hemligheter om mig själv..
enjoy!

nummer ett!
jag är sjukligt jävla mörkrädd.
kan inte ha det helt släkt om jag ska sova ensam. har alltid tvn eller lampor igång när det är sovdax.
måste även ha min kossa Lennart i sängen när jag sover ensam.
det kanske är töntigt, men det är en sanning iaf. ;)

nummer två!
min trygghet!
min absolut störta trygghet är min katt!
nu kommer jag låta som väärsta djurvännen, men så är inte fallet. ;)
Men tänk er att borra ner annsiktet i en lurvigtjockiskattmage? :o
då finns det fan inte ett enda problem i heeeela världen. :D
snurre är finast i universum!

nummer tre!
hemma.
Dom ställena jag känner mig som mest hemma på är hemma hos mormor och Sofie.
Det är två ställen där jag hängt i hela mitt liv verkligen.
Inte ens hemma hos mig i min egen lägenhet känner jag mig lika mycket som hemma.
Ganska galet faktiskt, men sant.

nummer fyra!
mina vänner! <3
jag har världens finaste vänner. utom dom skulle jag döööö.
dom är bäst i hela vida världen! (: <3

nummer fem!
ensamhet.
min absolut största mardröm är att dö ensam.
att aldrig hitta någon.. verkligen det värsta..


pusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0