13de.

eftersom jag är så nojig så släpper jag inte det här med fredagen den trettonde.
dagen är jobbig. helspänn.

men idag har den iaf gått relativt bra. inte hunnit tänkt så mycket..
var ju först i skolan, och sen hemma hos mina prinsessor.
och nu är jag hos pappa.

men nåväl!

minns fredag den trettonde 2007.
visste redan innan att min farbror låg och var fruktansvärt sjuk.
så onsdag och torsdag så var det enda jag kunde tänka:
"det händer på fredag. fredag den trettonde!"
och mycket riktigt. pappa ringde till mig på fredagen och berättade att Sven inte fanns mer.
slumpen, eller innebär dagen otur?
förmodligen slumpen, men ändå. att det är en otursdag måste ju komma någonstans ifrån.

och min lilla mormor har legat på akuten några dagar nu.
åkte ambulans in i onsdags..
men nu är hon hemma iaf. puss på henne <3

ayah. nu ska jag kila hem tror jag.
ska ringa fredrik oxå och se vad han pysslar med.
kolla om han ska med till affärn. jag måste äta något.
är verkligen galet jävla hungrig just nu.
men vad ska man äta? äh, det rer sig.

kanske bäst att strunta i affärn trots allt.
lägga sig i soffan för att vara säker på att det inte händer något ngeativt.


kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0