1 månad och 2 dagar..

.. tills julafton!
och NEJ, jag längtar inte.. hoppas verkligen att jag får jobba heeeela julafton och juldagen och annan dagen och dagen efter det. och ska jag inte jobba så blir det typ att äta gröt hemma hos pappa på morgonen och sen gå hem och sätta mig och ruttna i soffan! HÄRLIG HÖGTID!!! not.

anledning till att jag räknar ner hur lång tid det är kvar är för att för första gången på lääänge så vet jag vad jag verkligen önskar mig och jag ser verkligen fram emot att få julklappar! så pappa. det här är vell till dig. :p nåväl! det jag önskar mig är en boxningsäck! det vill jag hellst av allt ha. Sen vill jag har målarfärg så jag kan måla om min lägenhet. Vill ha svart, rött och grönt typ. eller snygga tapeter bara. går ju oxå bra. sen önskar jag mig  en miljon kronor så jag kan åka till IKEA och handla fina hyllor och en ny soffa och sånt där trams. Jag önskar mig ett körkort oxå. och en bil. och en utbildning. och en kattbebis. och en bebis. och en karl. som ni ser.. inga konstigheter..

så var det med det.
snart är det kryssning. och jag längtar.
allt annat kan äta bajs.


PUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0