yippie!

har tagit ett steg fram vad det gäller hostan.
fick en tid på vårdcentralen klockan nio.
först var en distriktsköterska väldigt noga med att berätta för mig att min "lilla hosta inte är något akut!" ojojoj. höll på att gå sönder då asså. :o ska hon sitta där och säga i telefon hur jag mår?

sen fick jag iaf prata med någon läkare som lät att vara typ 17, så han har vell precis gått ut sin fina doktorsutbildning, och han är förmodligen redan trött på alla sjuka som ringer och gnäller.
han försökte säga åt mig att höra av mig efter jul, men då började jag grina och sa:
"Det enda jag önskar mig är en god natts sömn. SNÄLLA HJÄLP MIG!"
och han ba Jaja, kom klockan nio då (SUCK!!!).

Man får så trevligt bemötande här på vårdis. :)

dom som är vakna och sådär nu MÅSTE hålla tummarna för mig.
hjälper han mig inte kommer jag börja skrika och gapa. :o
JAG VILL HA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0