yeeey!

blev galet chockad när jag kollade min statistik nyss. :p besöksrekord så det bara skriker om det.. :o jag förstår inte varför. ;o haha. jag har vart ovanligt extremt tråkig här nu ju. :p

men det är bara att le och se glad ut för att folk är intresserade av mitt spännande liv. ;) haha. Keep up the good work, babes! ;)

kom iaf typ nyss hem.. har haft en fruktansvärt mysig/rolig dag idag tillsammans med linus. (: Magnus betnér var som väntat fruktansvärt bra! :D skrattade sönder asså.. Det behövdes faktiskt nu. och mitt braiga humör sitter kvar lixom. :) wuhuu!

Pappsen kom och hämtade oss när magnus var slut, så då åkte jag och linus och kollade på hockey. men vi hann bara se sista perioden.. :) men fellingsbro vann med typ 12-3 eller något, så det var roligt. :)

och jag orkar fortfarande inte lägga in några bilder. ;p får se om jag orkar ikvälls. :)

nu ringer nog sofie vilken sekund som hellst, så ska vara social. (:
puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0