wuhuu!

blev massor med julklappar (TILL MIG SJÄLV OFC!) inhandlade idag! :D
tänkte lägga in lite bilder på några av sakerna som jag gav mig själv idag,
men jag är för lat för att ta bilderna själv, så HEJ googlebilder. (:


 asså det är myyyys på gång, yes!

 fina glas från ikea. (;

 mycket mycket mys!

två asbra foundations

massa söta färgpennor


det blev oxå en julklapp till någon annan. :) undrar vem? ;) haha.



reklam på två och en halv man nu, så hade tid att nörda lite. ;)
efter tvn ska jag fan gå och lägga mig.
orkade inte ens gå upp till skolan imorse. fyskäms!
men imorgon tar vi nya tag, yes!

nu blir det smörgås och apelsinjuice (:
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0