vad händer brushan?

varför är jag så makalöst trött? :o känns som att klockan är mitt i natten typ. ;o har ändå haft en soft dag i skolan idag, sen driekt hem till anna och juni och myst och sen till öb en stund. känner mig helt död verkligen. :( typiskt.

damsög precis upp allt glas som låg över hela sovrummet iaf. (:
orkade verkligen inte göra det inatt när det hände, men nu är det gjort. :)
Sitter och poppar Har du tänkt på din egen begravning nu. b-b-bäst!

idag fick jag några gardingrejer som jag behövde av Brita. TAAACK! :D
så nu kan jag äntligen hänga upp mina gardiner ordentligt. (: wuhuu.

ska typ kolla om det är något vettigt på tv, och är det det ska jag krypa ner i soffan och mysa som tusan.. (:

och min kärlek till brämhults är enooorm. mumsfillibabba! (:

puss på min bästa apelsinjuice. (:


och puss på allihoppa. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0