tjuuu brushhäään!

gick som saGt hem till min faster och umgåddes lite förut. :) himla trevligt, som alltid. dom hade min kusins kisse där oxå som är NITTON år.. ;o toksöt katt. :)

sen kom pappa och hämtade mig vid sju, och då åkte vi hem till han och åt chili con carne. :) MUUUMS! jag älskar chili con carne och ris. <3

efter det kom malin och hämtade mig och jag åkte hem till henne och gibbade lite med mathilda philip och pelle. ;) jag var kung såklart. lixom vad annarS?

kom nyss hem. har scrubs på här i bakgrunden oxå. :) bästa.

nu ska jag typ lägga mig i sängen och kika lite på det. kanske sova en skvätt? eller ta en vaaarm dusch? eller läsa en bok? eller pumpa tung musik? eller diska? hm.. tror det blir sova om jag ska vara ärlig. :p häh.

det är för övrigt tjugo minus grader ute.

puss iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0