tillbaka!

har bråkat med läkaren, ätit äckliga tuggummin, tagit TVÅ blodprov, tagit tempen, andas djupt osv osv.
skulle ta blodprov och var skiträdd verkligen. men där inne är två toksöta kvinnor som är asmysiga och snälla mot mig. :) wiie. pratade om ronja rövardotter och sånt där trams. :) älskar att bli behandlad som en 5åring ibland. :D
även fast dom var rara och söta så var dom tvungen att sticka två gånger för att dom inte hittade något första eller nått. men jag tycker om dom ändå. :)
det gick ganska bra faktiskt. grät bara jätte lite. ;)

sen fick jag en hostmedecin som ska hjälpa mig att sova..
och efter nyår ska jag göra något lungtest. läskigt!

nu ska jag gå och däcka igen, och jag lovar att sluta skriva om min patetiska hosta nu. (:
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0