saknar dig<3

saknar att ligga i soffan och kolla på film med dig 
saknar att sitta vid något dagis och dricka tyskskitvodka med dig
saknar att ligga med huvet i ditt knä och lyssna på alla dina sjuka upplevelser.
saknar att alltid möta dig vid tennisplanen
saknar att se dig psyka loss till din psykmusik.
saknar att ligga och prata med dig i telefon flera timmar
saknar att ha någon att berätta precis allt för
saknar att höra hur mycket du tycker om mig och hur bra jag är
saknar att skratta tillsammans med dig
saknar att gråta tillsammans med dig
saknar att ha roligt tillsammans med dig
saknar att ha tråkigt tillsammans med dig.
saknar att stanna hissen på nödstoppsknappen med dig 
precis mellan två våningar och sen sitta där inne och prata i flera timmar.
men mest av allt saknar jag Dig!
saknar dig så sjukt jävla mycket verkligen.
kunde jag skulle jag spola tillbaka tiden och ändra på många saker.
men jag har tyvärr inte den förmågan. synd men sant.

jag önskar bara att det kunde vara som förut. :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0