ojojoj!

nu har jag tid att blogga lite om mitt intressanta liv. (:

pappa ringde och väckte mig och frågade om jag skulle med till arboga, så jag kastade på mig kläderna och sprang ner till bilen. han handlade typ fiskelina och jag handlade asfärskt gott bröd. :D sen åkte vi och hälsade på nisse + föräldrar såklart. :) toksöt liten bebis. :D

när vi kom hem från arboga så skjutsade pappa mig direkt till anna. (: Där var det bebismys som gällde, och dricka the och spela buzz. (: juni är sötaste i världen. vill bara ta hem henne och ha henne här hela tiden. :D (förutom när hon är ledsen!)

Sen skjutsade anna mig till Sofie.. Biggie var oxå där, men hon åkte när jag kom. :( DUMMA JENNY! jag och sofie låg i soffan och pratade en liten stund.. lite mys sådär.
sen så följde hon med för jag och linus skulle äta pizza. mwihih.

kom hem vid åtta och då var det Anna Anka på tv, och sen Svenska hollywood fruar, sen andra avenyn och sen någon kass komedi som jag kollade lite på. (:

och nu sitter jag här och nördar lixom.. (:

Det är inte bra för mig att träffa tre bebisar på två dagar!
jag vill ha en bebis!

nu ska jag nörda bloggar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0