morr

stör mig på att jag inte var speciellt full igår. men jag är ändå bakis som ett jävla as.. stör mig oxå på att dom som jobbar på papas är dumma i huvet och att dom bara har griskebab. stör mig på att lindehotell är ungefär det sämsta stället att festa på. stör mig på att jag halkar och christoffer och robin står och pekar och skrattar och att min gamla musiklärar går förbi precis då när jag sitter i snön och är arg. stör mig på att jag valde att inte följa med några gubbar och bada badtunna. stör mig på att det var så psykotiskt kallt ute..

stör mig däremot inte på förfesten. trevligt folk och almänt mys. :)

nu ska jag äta pizza med linus och viktor.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0