miljonär

var mysigt hemma hos mormor och morfar, som vanligt. :) drack kaffe och prata skit. :) Ska ju inte fira jul med dom i år.. första gången sen............ ALLTID!!! har alltid firat med dom ju! :o men inte i år. känns ledsamt. Men dom lovade iaf att äta gröt och kolla på Kalle.. (: känns bra.

tog nyss en dusch och nu ska jag börja packa iordning lite grejer. (:
Ska åka till Brita om typ en timme och käka god mat, spela bingolotto och sådär. (:
Kommer hem imorgon förmiddag.. Men jag lånar nog hennes dator och bloggar lite ikväll.. :) så ni behöver inte bli ledsna. ;) Alla mina bloggfans! :D Jag gör allt för er.. båda två! huhuhuu.

nej, nu ska jag lägga in lite ny musik på telefonen, och sen sätta igång med packningen. :)
kommer förresten bli miljonär ikväll på bingolotto, så att ni vet. ;)

hörs förmodligen senare! :)
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0