lalalalaaaa.

kristuuus till jorden är kooooooommeeeeeeeen! lalalalaaa..

sitter i skolan nu och nördar. har typ åkt rullstol hela förmiddagen. helt trött i armarna är jag nu. :( det är jobbigt att rulla runt i en sån ju. nyttigt ändå att se hur jobbigt det verkligen är, och hur smutsig man blir överallt om man åker ute. ;o
sen åt jag nyss äcklig lasange med bönor, linse och ärtor. :(
hellst vill jag sova just nu. men har handikappskunskap från 10 i 1 till 3, och det är roligt, så det ska nog gå bra. :) wuhu. bara jag slipper åka mer rullis förståss..

nu ska jag leta rätt på Sofie och Amandaw. (:
medans jag letar efter dom ska jag nog svänga in till Brita och säga hej. (:

Pernilla sa idag att hon hade läst att jag skrivit att min pappa är min idol, och det är faktiskt hundra procent sant! :D min pappa är bäst i universum. <3

puss och kram hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0