kallt!

satt här i mitt rum och tänkte att jag frös väldigt mycket. tänkte att jag nog hade feber. skulle gå och leta efter termometern och då ser jag att det ät NITTON grader i mitt sovrum!!!! vart tog mina stadiga 26 grader vägen? 19 jävla gradeR! folk har fan frusit ihjäl i den temperaturen. (det är dock bara en gissning. har inget vetenskapligt bevis på det!) 

dax att maxa elementet igen!! och dax att göra sig en smörgås. gud jag är så hungrig. och ingen bra film har jag. kan alla scrubs avsnitt utantill nu ju. kaos. allt bara går emot mig. ska nog lägga mig och sova lite istället.

vart är kontrollen till dvdn nu då?

jag ska aldrig mer... tappa bort något? frysa? vara hungrig?
gah!!!

god natt balleboppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0