kallllllt!!

tjugo minus ute nu igen. :( fryser ihjäl ju. ;o
och i sovrummet är det bara 23.9! :o vart tog mina 26grader vägen? kom tillbaka!

åkte ju till johanna, askar och po tidigare. :) Det var himla trevligt och askar blir bara sötare och sötare! :) vill typ kidnappa honom! :D han dansade för mig, och vi tog kort, och läste och lyssna på emil och sånt där. :) så gullig är han! :D <3

sen gick jag hem till irmeli senare oxå. :) himla mysigt där med! satt och pratade och fikade och sådär. :) min andra faster, irja, kom oxå dit! :) världens bästa fastrar på ett och samma ställe. :D kan det bli bättre? icke sa nicke! :) <3

kom hem vid åtta och då kollade jag på Anna Ankas jul och Färjan. ;) haha.
ska snart se på Raw och silent library. :)

Tycker det är alldeles för mycket drama i våran lilla by nu för tiden. ;o
vad hände med lugnet? :o

aja, tv äre som gäller!
puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0