ishockey!

har vart på hockey idag. (: fellingsbro spelade mot köping. och köping vann tyvärr. :( Men får vell vara liiiiite glad i smyg eftersom jag upptäckte idag att min kusin spelade i köping. :) Jag satt dock mest och drack kaffe och frågade om massa saker.. nånting som jag absolut inte förstog var att om någon i fellingsbros lag HALKADE så blev någon i köping utvisad för "tripping",, Fattar nog inte reglerna i hockey. och så fort någon rör pucken så blåser dommaren. Men sen började två stycken slå sönder varandra, och det var tydligen helt okej. :p
tyckte så synd om prinschristoffer oxå för alla köttade sönder honom och han är för snäll för att kötta tillbaka. :( stackaren..

jaja. nog om hockey.. det är ändå ganska tråkigt. :o
imorgon ska jag mysa med min mathilda.

sitter hos pappa nu, och när jag kom hit så hade vildjuret (katten, inte pappa!) vart ensam heeela dagen. så han var hur söt och mysig som hellst. bet mig inte en enda gång. :) ibland tycker jag om den där gamlatjockiskatten. (: <3

hatar förövrigt att tove åkte ut ur idol. :(
men puss vettja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0