imorgon:

7.00 upp och hoppa
7.50 gå till skolan
8.15 hälsa
9.35 morgonkaffe!
10.00 psykologi
11.30 lunch. (julkorv imorgon, snuusk)
12.50 sociologi
14.55 gå hem
sen från tre till sex ska jag hinna:
ta hand om katten
hitta resväskan
duscha
packa
skriva julkort
posta julkort
laga och äta mat
sova middag förhoppningsvis. ;)
klockan sex ska jag innfinna mig vid anneli
sen ska jag åka till örebor och se johannas teater.
skulle gissa på att jag kommer hem runt 21.30
då är det fan dax att sova. ;o

men jag ÄLSKAR att stressa just nu.
hatar att bara sitta och glo, som jag gör för tillfället.
behöver andra saker att tänka på.
nu vet ni vart ni har mig imorgon.
och undrar ni vad jag ska göra nu så är det sova som gäller. 
puss och kram och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0