HOOOOOOOOOOOST!

nu får det fan vara nooooooooooog!!!
lackar på den här fucking hostan!

har seriöst haft hosta i typ ett år.
och nu är det så sjukt mycket verkligen.
kan inte sova, kan inte andas, kan inte prata.
LACKAR!!

ska vell gå till FUCKING vårdcentralen imorgon för 200spänn som jag inte har
enbart för att dom ska berätta för mig att det är rökhosta.. FUCKYOU!!!
jag är inte dum i huvet. jag förstår att det blir värre pågrund av att jag röker.
men jag vet att det finns en till anledning.
kommer seriöst bli galen imorgon om dom säger att det inte är något!
Då ska dom allt få höra. ;)
iufs har vårdcentralen a l d r i g haft rätt när man gått dit..
men det börjar bli på tiden att dom tar en på allvar och gör lite nytta.
förra gången jag gick dit fick jag gå dit 5 gånger innan dom fatta vad som var fel!
fyra gånger fick jag höra rökhost.
FEMTE gången visade det sig visst att det var luftrörskattarr?

aja, ska sluta vara så bitter. :P
ska försöka sova istället.
puss och kram och sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0