hemma!

ouff! är heeeelt död! men fytusan vad roligt jag har haft asså! :D helt galet.
har dock minnesluckor mellan klockan 1.00 och ända till typ 5.00. :P haha
somnade sju imorse, vaknade efter fyra timmar sömn och försökte börja dricka igen, mne det gick inge bra så vi gav upp. :P sov typ bort heela dagen idag. :p haha. ruuulin.

sen hängde jag ju med kissie oxå. ;) haha. så roligt. Sofie och Big mama sa att jag blev ungefär världens största fjortis när jag såg henne, men det tror jag inte på. :p haha. sen så bad jag henne ringa Linus, men han svarade inte så hon pratade in på hans telefonsvarare. ;) haha. allt var så roligt! :D

sen var det fucking snöstorm hela natten oxå. kunde inte gå ut på däck utan att frysa ihjäl. och det gungade så mycket så att jag höll på att hamna i fyllecell. ;)

lägger in lite bilder imorgon. ska hoppa in i duschen nu, sen däcka!!
PÖZZZZZZZ!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0