hemma igen!

var ju som sagt i kyrkan och tittade på lucian. det var helt okej. :)
sen åkte jag hem till pappa och tog hand om kissen lite eftersom pappa jobbar..
han var tokmysig, och då tycker jag om honom. (:

sen ringde Malin och sa att vi skulle hem till Anneli, så jag gick dit en stund. (:
Käkade kycklingrulle, drack kaffe och umgåddes bara. (:

kom hem för en liten stund så har kollat lite på parlamentet.
nu ska jag kolla på Skicka vidare som går på femman. hoppas den är bra vettja!
känner jag mig själv rätt så kommer jag somna. men det är okej.

imorgon kommer luciorna till skolan oxå, så får titta på dom igen. (:

aja, film var det som gällde.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0