HELT OTROLIGT!

vet ni en sak? jag ska alldeles snart gå och lägga mig!!! tror inte jag lagt mig såhär tidigt sen jag var typ 9 år. Men även fast jag sovit i hundra timmar på dagen så är jag ändå trött! Hoppas på att kunna somna på en gång. wuhuuu! :)

vet ni en annan sak som är helt crazy? JAG LÄNGTAR TILL JULEN? eh, va? jag hatar ju jul. men jag ser seriöst fram emot det här. :) Ska äta julfrukost hos världens finaste pappa, och sen ska jag linus och pappa kolla på kalle anka ihop. :) sen ska jag försöka ta mig dit mormor och morfar är och krama lite på dom. det är ett m å s t e ! på kvällen ska jag hem till världens bästa familj på lövnäsvägen och julmysa med dom. :) och på juldagen ska jag hem till Sofies familj och mysa där. :) Ser fram emot det här jätte mycket nu. :) Känns jätte skönt att få spendera julen med folk som jag tycker så mycket om. :) Jag vill för Guds skull ha jul NU! :o

jag blev kalasglad nu när jag började tänka på julen! :)
fick förresten en mineral foundation i min paketkalender idag, vilket inte var speciellt oväntat eftersom jag köpt alla paket själv. ;) haha. undrar vad det blir imorgon då? :p hähä.

nej, sängen var det som gällde. :)
PUSS PÅ ALLIHOPPA!!

Kommentarer
Postat av: edit

HAHA!!! sötnos!! jag vill också ha en presentkalender!! Fasen vad smart och gör själv^^ HIHI! Älskar dig<3

2009-12-09 @ 15:58:41
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0